Visual Art expanderar till Asien för att möta den ökande efterfrågan på LED
Hem TEKNIK Visual Art expanderar till Asien för att möta den ökande efterfrågan på LED

Visual Art expanderar till Asien för att möta den ökande efterfrågan på LED

Publicerat av: Redaktionen

Visual Art, som erbjuder heltäckande lösningar för digitala kommunikationsytor till kunder över hela världen, ökar nu sin globala närvaro med ett strategiskt fokus på Asien för att möta den ökande efterfrågan på LED.

Samtidigt intensifierar företaget sitt engagemang för hållbarhet i hela värdekedjan.

Som en del av denna expansion anställer företaget Lei Wang till ny Strategic Sourcing Manager.

Visual Art har haft en snabb tillväxt de senaste året och positionerat sig som en drivande kraft inom Digital Signage-industrin. Företagets strategiska beslut att stärka sin närvaro i Asien ligger i linje med dess uppdrag att tillhandahålla världsledande Digital Signage-lösningar och hjälpa kunderna att driva sina övergripande affärsmål.

Lei Wang, nyutnämnd Strategic Sourcing Manager, tillför en mängd erfarenhet och en dokumenterad meritlista inom strategisk sourcing. Med fokus på att öka kundvärdet strävar Wang efter att optimera leveranskedjan och säkerställa att Visual Art fortsätter att tillhandahålla förstklassiga lösningar till sina kunder.

– ”Vi vill vara Europas nummer 1 inom digital signage under de kommande åren. Denna strategiska expansion till Asien är ett viktigt steg mot att uppnå detta mål ur ett operativt perspektiv. Vi är fast beslutna att inte bara uppfylla utan även överträffa våra kunders förväntningar genom att kombinera innovation, hållbarhet och ett konstant fokus på kundvärde.” säger Pontus Meijer, CEO, Visual Art Group.

– ”I det föränderliga landskapet för Digital Signage, särskilt inom LED-sektorn, erbjuder Asien betydande möjligheter för tillväxt. Jag är övertygad om att vi, med min erfarenhet och lokala insikter, kan stärka våra partnerskap med leverantörer och ytterligare stärka Visual Arts position på marknaden”, säger Lei Wang, Strategic Sourcing Manager på Visual Art.

Visual Art ligger i framkant när det gäller strategisk kunskap och teknisk innovation inom Digital Signage-industrin, och den ökande efterfrågan på LED understryker företagets strategiska vision. Denna expansion ligger i linje med Visual Arts åtagande att leverera kundorienterade lösningar till sina kunder och samtidigt betona miljöansvar.

Visual Art expanderar till Asien för att möta den ökande efterfrågan på LED– ”Visual Art är ett fantastiskt internationellt företag med ett gott rykte på marknaden. Nu, i en period av snabb tillväxt, är möjligheten att arbeta med ett sådant fantastiskt team otroligt inspirerande. Jag ser framemot att få bidra med min expertis och tror att jag kan frigöra min fulla potential här”, säger Lei Wang.

Visual Art fortsätter att flytta fram gränserna för Digital Signage genom att kombinera sina ambitiösa expansionsplaner med ett obevekligt fokus på kundvärde, Visual Art möter inte bara marknadens krav utan överträffar förväntningarna.

 

 

 

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>