Ferroamp stärker sin kundservice genom samarbete med H1 Communication

För att säkerställa fortsatt god service till kunder och installatörer under Ferroamps planerade tillväxt har H1 Communication fått förtroende att hantera Ferroamps first line support.

Ferroamp stärker sin kundservice genom samarbete med H1 Communication

Ferroamp rustar för tillväxt och internationell expansion.

För att säkerställa kapacitet att ge ett ökande antal kunder god service och kvalitativ teknisk support har Ferroamp etablerat ett samarbete med rutinerade H1 Communication.

– Vi är nu i en intensiv process av industrialisering och internationalisering. Vår expansion har bara börjat och vi är måna om att kunna ge våra kunder och installatörer bästa möjliga service när vi växer. H1 är en etablerad aktör inom energi och e-mobility och vi känner oss därför trygga med att de har den kompetens och erfarenhet som krävs för att kunna ge rätt support och en bra kundupplevelse, säger Charlotte Eisner, Chief Commercial Officer på Ferroamp.

Ferroamps system, med EnergyHub som nav, är ett framtidssäkert sätt att integrera solel, energilagring och elbilsladdning. Den omtalade energiomställningen i samhället kräver nya sätt att tänka och med Ferroamps teknologi finns goda möjligheter att lösa viktiga utmaningar kring optimering och effektivisering av effekt och energi.

– Att få möjligheten att jobba med Ferroamp, som med innovativa produkter verkligen gör skillnad både i marknaden och för vår miljö, är otroligt inspirerande. Vi på H1 har lång erfarenhet av att jobba med support med högt tekniskt innehåll. Vi vet att verka för en god kundupplevelse, effektivitet och tillgänglighet och vi ser mycket fram emot att få bidra under Ferroamps tillväxtresa, säger Mona Rydén COO på H1.

Related Articles