Hem LIVSSTIL Dynamisk prissättning till Black Friday 2020

Dynamisk prissättning till Black Friday 2020

Publicerat av: Redaktionen
Dynamisk prissättning till Black Friday 2020 2

Rätt priser till Black Friday genom Dynamisk prissättning 2020

För att du skall få tillräckligt ut av alla dina marknadsföringskronor till Black Friday och hela julhandlen, bör du se dig om efter ett system som innehåller flera möjligheter för dig och ditt team. 

Det kan vara marknadsföring, försäljning eller att ditt CRM team sitter på den sista data från konkurrenter om de har produkten på lager eller ej. Dessutom om ni har rätt pris i nästa CRM utsändelse eller att det är rätt pris på Google Shopping.

Att ligga rätt i pris idag, betyder mer än att bara kunden hittar till din webshop först, det betyder också mer exponeringar på t.ex. Google Shopping.

Idag finns det system för att automatisera detta mycket mer än bara för 1 år sedan. Arbetar du redan idag med dynamisk prissättning kan du redan mycket själv. Vill du veta mer och bli ännu bättre eller effektivare, så läs mer här.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>